God dag..

Klockan är strax halv ett. Sitter just nu och kollar lite på Youtube. Tänkte sätta på mig lite kläder och smita ner till affären och handla mig lite frukost. Tänkte kanske åka till Täby Centrum efteråt, men det kommer jag inte att hinna..tusan också. Måste nämligen försöka vara hemma till klockan 16.00. Åkte aldrig hem igår utan stannade kvar hos brorsan. Det blev så sent och Malin hade oturen att behöva stanna kvar på sitt jobb och jobba över. Så då kunde lika gärna jag stanna också. Hjälper ju brorsan på samma gång också...

Nej, nu kurrar det i magen. Ska sätta på mig mjukiskläder och kila ner till affären. Sedan så ska jag ta en promenad med lilla vargen som pappa brukar kalla honom..

I'll be right back..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0