Hemma igen!

Ja, jag har varit hemma ett tag nu då. Kom väl hem vid 22.00 tiden ungefär och då duschade jag, sedan käkade jag lite och därefter kröp jag ner i sängen och kollade på tv samt läste nya Sofis Mode. Träningen gick super och vi hade trevligt. Det var typ bara jag och min kompis där + en till tjej, men hon gjorde samma saker hela tiden ju så. Nej, men det är skönt när det inte är så många där. Vi hade hela gymmet för oss själv ju.

Nå, nu ligger jag här. Fick nyss ett samtal av en kompis som berättade att hon också hade gått och blivit förkyld. Det är ju typsikt alltså. Men hon skulle dra sig till jobbet ändå imorgon. Jaja..ska inte babbla mer. Lillebror fyllde år i söndags så GRATTIS LILLE B.


Lille b och pappa älskar Simpson, så jag tyckte den här passade. Älskar dig galet mycket lillebror. Vi ses ju snart så sköt om dig tills dess..lilla toker.

God Natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0