Just nu..

Sitter jag här hemma hos Malin och pratar med lillebrorsan. Ska strax börja röra mig hemmåt. Oh nej..shit. Jag kan höra hur regndropparna börjar droppa på fönsterbrädan här utanför. Hoppas inte det börjar regna nu. Nåja det får vara, okej men idag invigde vi våra träningskort. Gick till gymmet runt 17.00 tiden ungefär kanske en aning senare, men det var faktiskt inte så mycket folk som vi var oroliga för. Det gick iallafall jättebra och det var tungt och lite kämpigt.

Tidigare så var jag hemma hos brorsan, men sedan så glömde jag bort tiden bara för att jag satt i telefon med en annan kompis. Skyndade mig iallafall hem, sedan åkte vi nästan direkt och träna. Efteråt åkte vi då hit och "lagade" lite käk och varvade ner efter all träning. Så snart ska jag börja röra mig hem. När jag kommer hem ska ni få se en överraskning. Har fått tillåtelse att gå ut med något kul här på bloggen. Nice va?! Hur som helst. Måste vara lite social mot Malin, men vi hörs snart!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0