Just nu..

Sitter jag här hemma hos brorsan. Håller på att käkar och har för bara en liten stund sedan varit ute med Romeo. Vi tog en lång promenad. Husse (brorsan) är på jobbet så "faster", jag, får hjälpa till lite idag. Passade då på att ringa mamma när jag var ute på en promenix. Kollade läget med våra tandläkar tider. Det sket sig på jobbet, fick ju inte byta bort mitt pass på måndag så jag blev jättebesviken. Min dumma, korkade samordnare tyckte att det var tandläkar tiden som behövdes byta och bla bla blaaa. Jag blev arg eftersom jag var sjuk sist och då fick vi boka om vår tid, nu måste jag göra det igen eftersom jag inte får byta pass till dag tid. Orkar snart inte bry mig. Hade verkligen behövt denna tid på måndag för jag har liksom ont till och från. Men det fattar ju inte dem, för enligt dem så måste man ligga på sjukhus för att kunna få någon hjälp att göra något.

Nåja, ska vara här hos brorsan en stund till. Sedan ska jag hem. Ikväll ska nog jag och Malin iväg och inviga våra gymkort. Det ska faktiskt bli kul. Vi har gjort en deal att verkligen ta det här på allvar nu. Hoppas på att det blir av ikväll, annars får det bli en annan dag. Men men ska fortsätta äta min goda mat..

Later.. <3



Brorsan har både kattvakt och hundvakt. Dem sitter dagligen och håller koll på allt som sker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0