Kvällspromenad..

 

Har för en liten stund sedan kommit hem från en kvällspromenad med kompisen. Jag slutade vid 21.00 och sedan beslöt vi att handla lite käk och därefter ta oss en liten promenix runt lite överallt och prata och sedan hem. Ska jobba tidigt imorgon bitti och jag måste upp redan vid kl.04.50. Brukar oftas bara vilja gå hem direkt efter jobbet, men jag tyckte det var så fint väder ut så en liten promenad skadade inte.

Som sagt har jobbat kväll och ska jobba HELA helgen, men det är väl typiskt?! Men J.F (tack för det du skicka förresten) har lovat att sola för mig så han blir lite röd, nej jag menar brun.. =) *ler*.. Jag jobbar faktiskt bara till 14.00 imorgon och sedan kommer mamma och hämtar upp mig. Sedan dra vi iväg på en lite shopping runda till SKHLM. Nej ska väl krypa ner i sängen nu och sova.. eller ja kanske sätta på en film som jag kan somna till =)

Ha en trevlig fredagkväll - drick inte för mycket nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0