Lördag

    

Sommar och sol. Underbart väder idag alltså. Så typiskt att man ska jobba då också, men idag fick jag sluta tidigt. Redan vid 14.00 tiden stod mamma med bilen utanför jobbet och skulle hämta upp mig. Vi drog till Skärholmens Centrum (SKHLM). Är sällan där, men när jag väl är där så är det oftast med mamma. Jag föredrar Täby Centrum, men okej det fanns ganska många bra affärer i SKHLM också. Fick faktiskt lite handlat. Det viktigaste var handlat för den varma sommaren eller om det skulle bli en utlandsresa på semestern (badkläder), och ett par byxor och en tröja jag tyckte matchade med varandra.


Jag är väldigt nöjd med mitt inköp från idag. Fick även en lite stund tillsammans med mamma också. Imorgon är det ju våra mödrars dag och jag kan tyvärr inte vara hemma och fira henne eftersom jag är borta hela dagen (jobbar ni vet). Usch det är ganska trist. Jag hoppas brorsan hittar på något kul iallafall. Sitter just nu och dricker kall Pepsi Max och kollar på CSI: Miami. Efter det ska jag hoppa in i duschen.

Satt i solen på balkongen tidigare och ja man skulle kunnat ha steka ett ägg på mitt huvud eller min panna. Så jag gick in och la mig på sängen istället. Men man blev lite svettig ändå. Sommaren är här nu och fåglarna kvittrar som bara den.

Jaja, vi höres!..Ha en fin kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Jonathan Klas Johansen Schmidt

VAFAN KROCKADE DIN MAMMA IN I JOHAN GÄRDLUNDS MORFARS BIL FÖR! PYNTA!

2009-11-21 @ 01:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0