Måndag, 090504

Jobbade kort dag idag, grymt skönt. Efteråt gick jag och träffade goa kompis Malin. Vi har varit duktiga idag! Skaffade gymkort, så nu sablar ska man börja "bygga" muskler och bli hälsosam. Man måste ju börja ta hand om sig själv lite bättre. Så det har vi gjort, hoppas bara mina andra kära vänner som lovat att träna med en snart tar sig i kragen och hänkar på! Vore kul om man kunde träna med andra också.

Sedan iallafall åkte vi inte till stan, kikade lite på bebiskläder (oops, sa jag för mycket). Jag menar kläder och även skor. Fann mig ett par fina skor som min kära vän hjälpte mig välja ut. Men nu är det slut. Inge mer shoppning den här månaden. Måste börja lugna ner mig, börja tänka ekonomiskt. Ja, jag är väldigt nöjd med  dagen. Nu är det dags för mig att sova. Imorgon tänkte jag ta upp ett viktigt ämne - adoption. Ganska populärt, men något jag tar på allvar pga. min egen situation. Blev väldigt inspirerad av kvällens Spårlöst. En del tankar som dök upp som legat begravt ett tag. Ibland tänker jag inte så mycket på att jag är adopterad. Utseende mässigt är jag ju medveten om det, men annars så är det inget jag går runt och tänker så mycket på.

Nåja, mer om det här imorgon. Måste tyvärr sova... ska ju upp tidigt igen imorgon!
Sov Gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0