Måndag

Ja, förkyld..det är jag minsann fortfarande. Orkade inte blogga i helgen. Men det fanns inte mycket att berätta, eller jo kanske lite då. I lördags så låg jag hemma i sängen hela dagen för jag var fortfarande ganska seg och hängig av mig. Mådde dock mycket bättre på kvällen. Låg och kollade på film HELA dagen. Det var verkligen mysigt faktiskt.

I söndags fick jag ett meddelande av Malin. Vi träffades och promenerade här ifrån där vi bor hela vägen in till slussen. Tog Djurgårdsfärjan och promenerade sedan till Vasagatan och käkade. På vägen hem tog vi tunnelbanan för vi var båda trött och det såg ut som om det skulle börja regna, Fast vi var med om mycket ändå; en bro öppning, två bilkrockar, åkte lite båt ochså såg vi en gammal klasskompis lillebror som pumpa barnvagns ljulen. Ja, alla grejer kanske inte var värsta grejerna, men vi hade roligt iallafall. Mina fötter gjorde sååååå ont när jag kom hem.

Just nu njuter jag av min yoghurt med lite bananer i, super gott och pratar med en kompis. Har jobbat idag..och alla på jobbet har typ sjukanmält sig också för att dem är förkylda också. Så det har varit KAOS! Men nu är jag glad att kvällen är över, ska strax krypa ner i sängen och sova. Ska äta upp först. Ha det bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0