Måndag

Helgen har varit lite galen..kom hem efter en lång dag på jobbet igår och mitt huvud snurrade så fort jag bara blundade. Tack och lov så ville en arbetskompis byta med mig och jobba idag, så jag fick vara ledig. Så imorgon jobbar jag kväll istället för henne. Och det kändes ganska skönt faktiskt. Hade inge lust att jobba idag ändå så det var ju schysst!

I lördags så träffade jag Jennifer en snabbis, vi drog till Coop Forum för att handla åt henne och mig själv. Sedan körde hon hem mig igen och seda tog jag det lugnt resten av kvällen. Kollade lite på Eurovison contest. Vet ej om rätt låt vann, men den var helt okej. Sverige gjorde ju bort sig tycker jag. Usch.. Hemskt! Ajuste, fick ett samtal från moster också. Hon tackade för det senaste inlägget jag gjorde speciellt för henne.

Okej men idag då. Fick ett samtal av Malin på dagen och då hade vi ju tidigare bestämt att vi skulle träna, men det vart inte av pga. hennes mamma skulle komma på besök så då bestämde vi att vi skulle ta en snabb promenad. Det små regnade ute så då sket vi i det också, istället så gick vi och käkade på Daisy. Sedan gick vi och handlade och hem till henne en stund. Hennes mamma kom på besök och även en kompis till henne, Isa, kom förbi med lite värk efter ett besök hos tandläkarn och Malins lillesyrran droppade in bara några minuter senare. Så det var mycket besök idag för henne. Men det var trevligt att träffa människor man i vanliga fall nästan aldrig träffar.

Det vart inge träning, men jag hade ändå en väldigt rolig dag istället. Nu sitter jag här och har precis tryckt i mig lite pyttipanna och kollar på Run's House. Så imorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag ska faktiskt få massage imorgon också. Så det ser jag fram emot..! Juste min lilla överraskning är äntligen dags!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0