Ny iPod?!

Igår var jag ju med Lill B och kollade på Star Trek och den var inte så dålig. Mycket som man faktiskt inte kunde förutse och det var bra. Det jobbigaste var att när man väl sitter i bio salongen och väntar på att filmen ska börja så kommer det ju reklam och trailers för andra filmer som ska komma nu till sommaren. Det som sög var ju att dem visade två av dem filmerna jag bara väntar, väntar, väntar, väntar och ....väntar på att få se. Transformers och Terminator Salvation. Jag blir galen av all väntan, men det var ännu mer jobbigare att se trailer på dem båda.

Efter filmen drog vi och käkade Taco Bar..(mycket sallad, Malin). Sedan Så traska vi bara runt lite. Köpte faktiskt inte så mycket, i stort sett ingenting..typ. Vi smet in på Clas Ohlson lite fort och kollade runt. Då passade jag på att köpa en ny iPod?! Nej inte direkt, utan tre iPod silicon cases - fodral i tre olika färger.


Färgen jag har just nu är faktiskt ROSA. Den var så fin på.

Sedan så fick jag en jättefin present av lille b. För någon vecka sedan så frågade han mig hur stor min mobil var, både bredd och längd. Jag ville veta varför han var så nyfiken, men det ville han inte säga. Så igår fick jag reda på vad det var som var så hemligt. Titta vad snäll han är..

 

Det var en mobil strumpa?! Orange kanske inte är just en av mina top 5 bland färger, men jag gillar den verkligen. Ska försöka få honom göra något till min iPod. Skulle vilja ha något liknande till den. För annars ligger den bara löst i fickan eller väskan. TACK BRORSAN!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0