Nya vänner i gänget.

Jag har glömt och presentera mina nya vänner..


Köpte dem när jag var i stan med Malin. Hon visste tidigare att jag hade kikat på dem och att jag så gärna ville ha dem. Hon tyckte jag skulle pröva dem och sedan bestämde jag mig. Såg hur bra dem såg ut på mig så jag tänkte..kör till! Det är liksom något nytt - dem är röda och inte svarta eller vita. Så jag tar med mig lite färg nu till våren och snart sommaren. Jag gick igenom alla mina skor nu. Rensade i garderoben, upp med vinterskorna och ner med vår/sommar skorna.

Prövade även nagellack som jag köpte förra året om jag minns rätt. Hittade det längst ner i en liten låda där jag förvarar sådana här liknande saker. Har inte andvänt det sedan dess jag köpte det. Men ja, det passar fortfarande lika bra till min bruna hudfärg, men självklart vill jag bli lite lite mer brunare först.

   

Köpte ju NU tidningen i förrigår, läste det snabbt hos kompisen men läste aldrig klart den helt. Tänkte kika lite närmare på den efter jag tvättat håret. Tusan..nu slutade Barcelona matchen också mot Villa Real. Som otur vart det 3-3, fast Barcelona ledde den största delen av matchen fast tyvärr fick dem nog flest gulakort och en utvisning. Men dem är iallafall i Champions League final.. glömt inte titta 13 MAJ på Onsdag! Okej, men jag ska smita iväg och tvätta håret och ta itu med tvätten. Hörs imorgon!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0