Seg

Igår skrev jag inget för att jag var så seg av mig, somnade till ganska många gånger så jag vart seg av mig. Somnade även ganska tidigt igår på kvällen. Sorry, så jag tog aldrig upp min grej där om adoption. Får göra det ikväll istället eller imorgon. Men det blir förmodligen ikväll.

Okej, men igår då. Jobbade på morgonen till 12.00, knatade lite snabbt till affären och sedan hem. När jag kom hem gjorde jag en god sallad med mackaroner och en baguette till. Den var super god. En stund senare så tog jag fram jordgubbarna, små tugga lite på dem också tillsammans med den SISTA Ben & Jerry glassen, hade lite kvar från förra veckan...mums!

 

Som ni ser så köpte jag även aftonbladet med Sofis mode till. Så jag hade en lugn eftermiddag, fick även en massa samtal av en kompis. En knasig liten fillur är hon..

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hoppas de är den sista:D nu ska vi träna och va duktiga:D

2009-05-06 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0