Sol, sol och sol igen!

Vaknade upp imorse att Karina ringde. Hon var på väg till jobbet med förkylning.. ja vissa har inte råd att vara hemma. Men hon var lite nyfiken på hur gårdagen var. Sanningen kom fram, vi hade trevligt och vi dansade som galningar. Då fick jag till svar; VA?! Dansade du verkligen?! Alltså jag kan dansa om det är rätt musik, men om det är musik jag inte tycker man kan dansa till så dansar jag inte. Fast vi hade ganska mycket tur. Dem spelade mycket svenskmusik, gamla låtar som Carola - Främling, Abba (blandat), Charlotte Perelli, Gyllene Tider och massa annat. Sedan kom även en låt från Ricky Martin och den kända låten La Bamba. När No woman no cry spelades sprang alla utländska upp på dansgolvet (från mitt jobb då alltså). I den låten är det ju lite regge beat i så det var ju inte konstigt.

Nej nu ligger jag här och bara skriver på som en galning.. ska strax traska till jobbet. Börjar 15.00 och det är ju strålande sol idag. Måste bara nämna - igår spelades låten Ta mig till havet och gör mig till Kung. Vem var det som sjöng den..hmm minns ej. Men hur som helst.. det är ju typsikt en sommar låt. Har gillat den sedan jag var liten.

Okej ska inte pladdra på, men vi hörs mina kära vänner..ikväll troligen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0