Tisdag

Wow..*gäsp*. Verkligen, kan man vara så seg. Ja, dagen har varit helt okej. Än så är den inte slut, ska alldeles strax byta om till träningskläder. Ska iväg och träna with my work out buddy (kan man säga så?!). Har inte tränat så mycket nu den senaste veckan. Var ju förkyld och sedan så blev det bara inte av osv. Men jag mår mycket bättre nu, fast jag ska ta det lugnish idag. Ska inte göra något ansträngande iallafall.

Alla på jobbet pratar om det. På torsdag ska vi åka Räkbåt med jobbet och det ska bli jättekul! Det alla pratar är om vad man ska ha på sig, jag tänkte "vadå? är det oscarsgalan eller?!". Verkligen.. mina vänner kan verkligen göra en stor grej ut av det hela men men.. Ja man får väl lov att kika på vad man har då. Det blir lite fix och trix på torsdag då med hår och smink antar jag. Imorgon på min lediga dag så ska jag väl uträtta lite ärenden. Så vi får se om jag kanske kan hitta något om jag inte är säker.

Nej snart ringer det, då måste jag vara ombytt och klar. Kommer nästan jämt sent - fortfarande. Kan ej hjälpa det!

Hasta Luego, Dudes!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0