Tisdag

Just nu ligger jag och glor på Desperate Housewives. Ska strax göra mig i ordning och lägga mig, upp tidigt och jobba imorgon igen. Kort dag tack och lov. Idag  har jag också jobbat fast inte så länge, halv två. Sedan drog jag och Karina in till stan och kolla på kläder och så. Hon köpte lite grejer och jag köpte bara en liten grej. Sedan åt vi lite snabbt och därefter drog vi hem. Vi var båda jättetrötta och beslöt oss för att dra oss hemmåt.

Hörde på kanal 5 reklamen att Privileged skulle ha premiär på söndag tror jag eller om det var lördagen. Hur som helst, men det var iallafall serien som jag tidigare pratat om som jag sett på You Tube.

Nå, inte mycket att blogga om idag. Hörs imorgon!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0