Torsdag, 090521

Tjohejsan!

Dagen har varit seg, men det har jag valt själv. Arbetsdagen var faktiskt super. Jag var verkligen på G idag, städade och tvättade. Kände mig lite duktig när jag gick hem faktiskt, det är väl så man ska känna i vanliga fall antar jag. När jag kom hem så slängde jag mig på sängen och bara glodde på tv. Jag var ju så trött. Men jag tycker också att jag börjar komma igång med den här träningen och det känns bra. Promenerar även från och till jobbet nu mera.

Är det bara jag, men jag tycker jag tar på mig för mycket saker än vad jag behöver egentligen. Det här är min Att göra lista för de närmaste veckorna frammåt..

- Få ordning på rummet.
- Köpa födelsedags present till lillbrorsan
- Köpa nya ögonpenna
- Köpa morsdag present
- Köpa en till byrå från IKEA
- Hämta hem grejer från en kompis
- Beställa tid hos tandläkaren

Det är också så att jag verkligen känner att jag måste få allt gjort så fort som möjligt. Tro mig nu gav jag bara er en del av listan av vad som behövs göras. Det är mer som ska göras, men jag tog nu inte upp allt för det är onödigt. Usch.. jobbigt när det hänger på axlarna..Nåja, nu ska jag fortsätta läsa min tidning och lyssna lite på musik.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0