Typiskt!

Usch, kvällen slutade inte som jag hade hoppats. Ont i halsen, svårt att svälja, svårt att prata, hostar och jättetrött. Hade planer för idag, men allt sprack. Det var synd för jag såg i fram emot dem. Träffa goda vänner och träna. Istället vart det besök på apoteket, snabb lunch och handla två filmer samt nya NU Tidningen och raka spåret hem i säng. Så nu ligger jag här och är sysselsatt för resten av kvällen samt morgon dagen. Ska strax sätta igång en film och göra i ordning lite honungs te.


Okej, sängliggandes för resten av kvällen med min tidning, mitt vatten, mina tabletter för halsont och de två nya filmerna. Imorgon är en ny dag, och förhoppningsvis en bättre såklart. Jag har sovit nästan hela kvällen och ändå så är jag fortfarande så trött. Känner mig även varm i hela kroppen..usch! Mamma har varit snäll och gjort mat och så till mig. Lät mig få sova och allt..!

Tidigare idag så jobbade jag. Det var då jag började förlora lite av rösten och fick ont i halsen när jag svalde. Tack och lov så fanns mami Yola där och hjälpte mig. Köpte honung och allt för min skull. Snälla vänner man har.

Okej, men ha en trevlig fredagkväll allesammans! Ska jag själv försöka iallafall!

<3

Kommentarer
Postat av: maliiinoo

http://www.alltombarn.se/foraldraliv/tonarsforaldrar-1.25400/magsjukan-var-en-bebis-1.8419



läs maaree!de va de som inte visste nått..

2009-05-24 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0