091102

Kan känna hur mina ögonlock börjar sjunka ihop. Ska bara skriva lite sedan gå och borsta tänderna och krypa i säng. Hur som helst. Idag så var det först utbildning på morgonen som höll på några timmar och sedan fick jag lite tid över innan det var dags att röra mig till jobbet. Så jag och Tessan (en arbetskompis som var på utbildningen med mig) åkte till Liljeholmens Centrum. Första gången jag var där sedan öppningen. Oj vilken skillnad alltså. Kikade runt lite och hon rekommenderade lite grejer för mitt hår som jag måste köpa. Får ju så frissigt hår så det måste jag göra något åt. Funderar på att dra dit efter jobbet imorgon.

Jaja, sedan efter det snabba besöket så drog jag till jobbet och jobbade några timmar. Det var roligt, kände att jag inte gjort någonting nästan. Var ganska lat av mig idag..hehe. Brukar inte vara det i vanliga fall. När jag slutade hämtade mamma upp mig och sedan åkte vi och käkade. Var så himla trött att det första jag gjorde när jag kom hem var att byta till mys kläder och krypa upp i sängen med en filt. Nu kollar jag på 2 ½ Men (så himla roligt alltså).



Yeah! Lyckades övertalade Karina att följa med mig att se This is it med Michael Jackson filmen på onsdag. Hon ville först inte, men efter ha hört att den var rekommenderad från andra så ändrade hon sig ganska snabbt. Bara hon inte ändrar sig nu fan. Silvija den knasen skulle plugga så hon kunde inte följa med den suckern! Får klara oss utan henne.. Hehe. Nej men det ska bli kul.

Sedan har jag pratat med bror min också, vi ska iväg på något skoja. Ska inte avslöja det än. Får låta er fundera lite. Det är inte förrän nästa år. Så ni som känner mig kanske kan ana vad det är.. hmmm.. *think, think*

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0