091104

Kul, kul. Hoppas allt är bra. Ska om bara några minuter och sekunder klä på mig. Sedan ska jag in till stan och ni vet ju varför. Shit alltså nu gäller det att klä på sig varmt, små snöar ju för sjutton gubbar. Blev ganska chockad när jag gick hem idag. Fast i ju för sig så kunde man känna det redan i luften imorse. Men som sagt klä på sig varmt så klarar man sig. Mamma ringde förut vid tre tiden eller något. Hon sa "Ja nu snöar det..". Det hon egentligen menade var "..Helvete!!!". Hehehe..

Nej , jag måste göra mig i ordning fast vi hörs väl ikväll igen. Ska berätta vad jag tyckte om filmen iallafall, ni vet. Imorgon är det EMA (MTV - Europe Music Awards). Ska bli kul också att se. Men mina vänner! Hörs ikväll!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0