091121

God Morgon!

Klockan är fortfarande tidigt. Ska gå och jobba om en timma och en halv. Men jag jobbar inte så värst länge. Skönt. Förhoppningsvis ska jag gå och se den nya filmen *New Moon*. Om vi får biljetter. Slutsålt ganska fort. Sjukt alltså. Idag är det iallafall inte vanlig dag, utan det är min fars födelsedag. Wiiiie!! Grattis far min. Skickar ett sms meddelande senare också eller ringer. Tog ledigt imorgon. Ska inte avslöja något i för väg, men det finns en tanke bakom det hela :-)



Nej, ska förbereda lite innan jag drar iväg. Har lite att kolla och så. Men vi hörs antingen innan bion eller efter. Men annars får jag hälsa er en riktigt bra dag! Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0