091127

God Morgon på er! Klockan är fortfarande ganska tidigt. Själv ligger jag i sängen käkar lite frukost. Måste få i mig något annars somnar jag vet ni. Idag fyller mor min år. Det hemska var att jag knappt fick fram orden "Grattis" nu på morgonen. Det är fortfarande tidigt. Så jag viskade orden nu nästan, men jag rekommenderade att vi skulle gör ett bättre försök senare istället. Om kring en halv timme så ska jag klä på mig och gör mig redo att sticka till jobbet.

Skulle nog kunna ligga kvar en timme till. Men då hinner jag inte. Trist. Hmm..ja efter jobbet ska jag in till stan. Ska kika på lite saker och ta hand om en annan grej. Viktig grej vet ni. Det bästa idag är väl att det är FREDAG!!!!!! Wiiiie.. Vilken tur man har alltså. Så ikväll firar vi mor. Det blir bra. Jag har haft något att göra varje dag den här veckan och det har ju varit skönt. Träffat fina vänner, betalat räkningar, städat och nu fira mamma. I helgen blir det en tur till stan och sedan får vi se om det blir lördag eller söndag.

Nej, skriver senare igen. Ha en bra dag!



GRATTIS MOR MIN, DIN DAG OCH JAG HOPPAS DEN BLIR TOPPEN.!
VI SES JU IKVÄLL OCH DÅ BLIR DET LITE KALAS..!


Kommentarer
Postat av: mamita

Det blir prima kväll, med bägge ungarna hemma, entrecote, rösti och bea. Kan det bli bättre? Not!



pussisar från Mamita

2009-11-27 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0