Ansvarsfull

Hallå på er! Hoppas allt är bra. Ja, enda sedan jag kom hem så har jag sovit/vilat till och från. Har varit en jättestressig dag. Jag har haft fullt upp inom just mitt ansvarsområde på jobbet. Har fått yttligare ett till och imorgon ska jag prata med min chefen och då ska vi prata om vad min uppgift blir då. Jag känner nu själv att jag har börjat trappa upp lite och ta ansvar och det säger även mina vänner på jobbet. Kul att det märks också. Idag så bad min chef mig att ha klart tre dokumentations arbeten klara. Hann dock bara med ett. De två andra blir imorgon. Det blev lite övertid idag också pga. avdelnings veckomöte. Men annars har dagen varit bra.

Imorgon är det yttligare en dag på jobbet. Kommer ha fullt upp då också. Men det är något jag är redo att ta. Jaha annars då? Jo vars, bara bra. Hemma igen i Stockholm och det märks. När jag var uppe på landet så gick jag och la mig ganska tidigt varje kväll. Inte så sent som jag gör nu. Jag vilade ju inte heller på dagarna trots att jag var uppe tidigt varje morgon (vaknade av mig själv). Nå så kan det bli.

Juste imorgon *FÖRHOPPNINGSVIS* så blir det Michael Jackson filmen. Bara inte Karina ändrar sig vilket jag hoppas. Men just nu 2 ½ Men.. hörs senare!

<3


Det är så sablans mycket löv överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0