Dags att sussa..

Ligger i sängen och har precis ätit klart. Fick i mig lite kyklingfilé med Uncle Ben's Jasmin ris med Blue Dragons sötsursås. Och det var såååå gott att ni inte anar. Jag är mätt och belåten. Det var mycket godare än vad det säkert ser ut.



Ska om ca. 15-20 minuter gå och lägga mig. Ska kika lite mail och läsa lite bloggar som en lätt avkoppling. Ja, imorgon blir det ju att jobba som sagt. Men jag jobbar bara till 14.00.. thank gooooood.!! :-)

Ja, kvällen på jobbet gick bra. Konstigt bara. Personalen var lite väl glada att se än..hmm. Undra vad det kunde bero på?! Men jag hade en trevlig kväll och det vart många skratt. Så det var kul!

Många frågade om jag tyckte This is it var någe bra och om man måste vara ett M.J - fan för att gå och se den. För att folk orkar inte med en massa intervjuer och att han står och sjunger bara. Men så är det inte utan du får se hur han var som person. Mannen bakom masken kan man säga. Han är inte den tidningarna beskriver honom som. Jag tyckte han var väldigt unik och självsäker. Väldigt rolig. Han visste exakt hur han ville ha det och folk tyckte han var på det viset lätt att jobba med. Han kunde skoja mycket och tog aldrig saker på blodigt allvar. Om någon råkade göra fel under repitionerna så han bara "This is why we have rehearsal, it's ok". Om det var något han var lite missnöjd med så punktera han väldigt tydligt att ingen skulle ta åt sig, att han sa allt av kärlek till alla som ansträngde sig hårt. Men man kunde se att alla lös upp så fort han kom in i rummet. Jag tyckte filmen var bra! Så bestäm själv om du ser den eller inte. Musiken och dansen är en del, men det finns mer man inte visste om honom som person.

Nej, förlåt. Vart lite mycket om M.J, men det kändes som jag behövde säga det eftersom jag fick frågan idag personligen då. Men men..ska sussa nu.! Annars blir det jobbigt att komma upp.

God natt..hörs imorgon!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0