091111, Onsdag

Hallå! Eller rättare sagt God Morgon för min del. Vaknade väl för en stund sedan, men är väl lite mer piggare nu. Ja igår vart det väl inge vidare med bloggandet. Kände mig lite mållös. Hade inte riktigt något att skriva om - kände jag då. Kan väl inte säga att det är mycket mer idag. Igår i vilket fall som helst var jag ju ledig och det var super skönt måste jag säga. Tog igen lite sömn och fick sova ut ORDENTLIGT. För övrigt var det en bra dag.


Oh vet ni, igår så var mamma och jag nära på att köra på ett rådjur. Och nu snacka vi bara någon meter framför oss. Jag blev så sablans rädd. Själv såg jag den promenera på trottoaren och sedan bara gick den. Då plötsligt skrek jag och mamma tvärnita. Trodde hon såg den innan, men det gjorde hon inte eftersom det var ganska mörkt. Jag menar rådjur tänker ju inte sig för direkt innan dem går över gatan när det åker en massa bilar så att dem dör är ju deras egna fel. Men, men den kom undan. Fast..haha..på vägen hem körde mamma ganska lugnt just den vägen då vi stötte på den.

Jaja, det får vara händelsen från igår. Just nu så sitter jag i sängen och glor på den tråkiga och evighets serien Våra Bästa År. Den är så sablans tråkigt. Dem har drar ut på saker och ting alldeles för länge. Trist! Men, men jag har precis fått i mig frukost och nu tänkte jag väl lata mig en stund och sedan platta håret. Länge sedan jag har platt hår. Men det ska tvättas ikväll, men ändå. Ikväll jobbar jag fyra timmar. Ganska trist fast så är det.


Men nu tänkte jag kika på en serie på datan innan det är dags att göra sig i ordning.. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0