Old Times, But Good Times

Hemma igen, kom hem för någon timme sedan ungefär. Mötte som sagt uppe en gammal kompis. Vem? Haha.. ja ni som känner igen henne vet nog vem. Suzana. Jupp. Det var roligt. Tog en fika i stan och snacka en massa gamla minnen och vad som har hänt det senaste året och vad alla andra gör nu för tiden. Det var väldigt roligt faktiskt. Hon blev ganska chockad över en hel del som hon fick veta. Hehe..







Det var trevligt iallafall. Vissa grejer har tydligen inte ändrats så värst mycket. Hahaha. Det är en rolig tjej, men med sjuk humor och kan vara lite..hmmm.. annorlunda när hon tänker ibland.

En konversation mellan oss idag:

(Suzana)
- Var du utomlands något i somras?
(Jag)
- Jag var i Kreta..
(Suzana)
- Jaha, gud vad roligt. Vadå åkte ni båt på havet? Eller jaa vad gör man där?
(Jag)
- Huh? Va?! Vad babblar du om?
(Suzana)
- Ja men du vet. Eller vad är kreta för något? En stad eller?
(Jag)
- Kreta är en ö.
(Suzana)
- Hahaha..Oh my god. Oh nej vad pinsamt, men glöm vad jag sa.
Jahaa, men hade ni roligt eller?

Ni som känner henne. Detta är typsikt Suzana. Höll på att dö under det är samtals ämnet. Pratade om gamla lärare från grundskolan. Massa smeknamn på lärarna och jaaa.. en massa kul. Hon hälsade till er (ni vet vilka ni är). Hoppas hon får träffa er någon gång snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0