Framtiden

Har suttit och funderat hela dagen på ganska mycket saker som jag försöker låta vara. Kan dock inte. Har svårt för sådant. Att lämna saker bakom mig. Hur som helst. Det fick mig att tänka mycket på framtiden. Vad jag vill göra? Hur jag vill att mitt liv ska se ut?! En massa grejer. Jag har börjat bolla, vi får se hur länge det kommer att på gå. Fast det är på tiden att tänka på vad jag vill och inte vill.

Vi alla har ju drömmar och önskningar som man vill nå och få uppfyllt. Vi får se vart mina drömmar och önskningar leder. Och hur man jag själv är villig att lägga energi på det. Bara lite tankar just nu!

Hur som helst. Ligger och kikar lite på tv. Ska väl släcka ner snart. Imorgon ska jag in till stan.. Thank God! Hitta present till pappa på samma gång och till mor min. Men vi får se!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0