091124

Tjena..! Sitter och kollar på Navy CIS: Los Angeles och knaprar på onyttigt. Sedan lyssnar jag på ljuvlig musik som går i mina högtalare. Kort om dagen?! Mötte upp my god old friends Jennifer och Joakim. Det var trevligt, Joker bjöd på god mat (som vanligt). Snackade och hade trevligt. Tidigare låg jag i sängen och dega. Passade på att ta en sovmorgon. Men nu på kvällen fick jag ett ryck och städade rummet så nu är det fint här igen. Bara att dammsuga. Fast så duktig är jag :-)



Hehe, det jag gillar med dem här två knasbollarna är att dem är så lika varandra på sättet ibland. Dem gillar sina mobiler klart och tydligt.. hehe.





Pratade med sjuklingen Gisela idag också, stackarn. Hon börjar bli frisk, men jag avvaktar att träffa henne några dagar till så jag inte åker på någon förkylning. Har inte råd att gå och bli sjuk. Men när jag pratade med henne kom jag på en briljant ide. Ska inte avslöja den än, men det var ganska kul.

Nååå.. ska fort sätta kika.


Kommentarer
Postat av: J.F

Haha.. maten ser verkligen inte god ut, men det var den ju trots allt :P

2009-11-24 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0