Familjeträff

Sorry för att jag inte har skrivit något. Hade inge större lust tidigare idag. Vet inte varför. Men hur som helst. Jag vaknade imorse av att bror ringde. Minns dock inte vad han ville men, men. Jag låg kvar i sängen lite längre idag och bara dega tills jag insåg "..shit, måste börja göra mig i ordning..". 

Tog som sagt ledig idag och jag + övriga i familjen överraskade vår kära far. Han fyllde år igår ju, så idag åkte vi över och överraskade honom. Köpte en skjorta och en snygg tröja till honom. Fick även 200:- i presentkort på Dressman som han kan handla vad han ville för. Liten blomma också på det. Sedan oss såklart som kom och överraska honom. Han uppskattade det hela jättemycket och vi hade super skoj allihopa. Mycket skratt och minnen. Vi samlas så sällan allihop på pappas sida så det är alltid lika roligt att träffa alla. Bästa kvällen på länge. Han blev väldigt glad när han fick höra att jag tog till och med ledigt för att komma och besöka honom. Kul.

Men vi fikade och käkade lite hemma gjord is tårta. Så sablans gott. Den är suuuper.



Lillebror har gått och blivit kaxig. Har lärt sig lösa hela rubikskub. Oh my god. Han skulle lära mig, men jag blev bara snurrig av mig. Men som sagt - han är geniet i familjen.



Skickligt iallafall.



Haha.. jag och far är likadana, undviker och gömmer sig från kameran. Fast tar gärna kort på andra. Speciellt på varandra eftersom vi alltid undviker kameran i vanliga fall. Mina bröder är duktiga på att alltid ställa upp på ett kort. Dem gör med mest grimaser och konstiga - flummiga miner. Men jag älskar dem ändå.

HA! Juste Brorsan och jag stod och bråka inne på Dressman. Sedan la sig två som jobba där i sig också. Det blev jag mot bror + dem som arbeta där. Pinsamt?! Skojar ni. Typiskt bror att alltid ställa till scen. Sedan när jag och lillbror smet in på ICA snabbt så ser vi att bror igen gör något ovanligt. Sitter och pratar med en helt främmande pensionär gubbe med rollator angående *Postkod miljonären*. Dem tycker det hela är en bluff och att vi ska sluta spendera pengar på något så onödigt. Jaa, bror min vågar säga exakt vad han tycker till vem han vill, när han vill. Om någon säger något fel eller har något emot honom så är han som en haj och säger ifrån på direkten. Som sagt älskar honom ändå. Hahaha.. ni flesta vet hur han är.

Ska sova nu. Men det var lite om dagen! Sorry igen för att jag har varit lite rutten på att skriva!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0