Fars dag!

Ja, dagen har minsann varit lång. Har jobbat sedan 09.00 imorse till 20.00 på kvällen, men okej jag överlevde och nu är dags att sova igen eftersom imorgon är det upp igen tidigt och iväg och jobba. Pratade med Karina nyss, ringde och fråga vilken tid hon jobba imorgn fast det slutade med att vi började prata om en massa annat och det är så typiskt oss bara. Så mycket som sker på jobbet just nu att det är skrattretande.

Jaha, juste Fars dag också. Vad roligt. Fick inte chansen att träffa gamle far min så det fick blir ett sms meddelande till honom:

Förlåt far. Jag har inte glömt din dag,
har bara haft mycket att göra. Ville
bara säga *Grattis* på Fars Dag :-)

Ja, jag hade iallafall inte glömt det. Ska väl köpa något litet. Han fyller snart år så! Och det är ju då man köper dem stora grejerna. Har några ideer i tanke.

Men ja, ska sova nu!

God natt! <3

(Detta skrev jag igår strax innan jag råkade somna eftersom jag kollade på en serie på tv:n också. Somnade med både datan på och tv:n. Men jag lägger upp det ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0