Fredag den 13:e

Trubble, trubble...! Ja, usch fredag den 13:e. Bör jag vara orolig? Hoppas inte det iallafall. Kom hem för ett tag sedan och vet ni vad?! När jag var på väg hem så såg jag en svart katt.. som satt mitt på gatan. Bara satt där och stirrade på mig. Så sablans läskigt. Bara stirrade. Sedan när jag vände mig om efter jag gått en bit upp för vägen var den bara borta. Det jag tycker är mest läskigast är när dem förföljer en också. Tack gode gud för att den inte gjorde det. Har lite kattfobi.


Ser ni.. Katten bara sitter mitt på gatan och glor på mig.. Läskigt!

Juste, märkte ni att det snöade imorse? Det var kallt, men jag var varm om fötterna och hade en stor mysig halsduk runt om mig. När jag gick hem så kom det några snöflingor. Märktes knappt.. fast ja det är ju typiskt att allt ska ske så fort just jag går utomhus. Fast det finns inget skönare än att dra på sig Uggsen och den stora halsduken + dem varma tumme-vantarna när man går ut tidigt på morgonen då det är kallt.





Nåja snart ska jag göra mig i ordning och iväg och träffa en kompis, men först Maaaaaaaat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0