Fredag

Jaa, nu sitter jag och väntar på att jag ska gå. Börjar jobba om lite mindre än en timme ungefär. Igår kikade jag på EMA och den var faktiskt bra. Absolut inte den bästa, men den dög. Jag gillade framträdandena av Shakira, Beyonce, Jay Z och U2. Jag somnade ganska snabbt efter det. Jaha annars då? Jodå det är bara bra med mig. Ska ju som sagt gå och jobba strax. Jobbar ikväll och heeela helgen, vilket jag inte ser fram emot direkt. Men vi alla måste jobba oavsett om det är helg eller vardag. Fast jag kan tycka helgen känns längre på något sätt..hmmm.

Hmm, jag tänkte på en sak. Varje morgon eller rättare sagt varje dag kollar jag alltid vädret innan jag går ut på SMHI. Ibland vet man aldrig var det blir för väder om det är kallt och mulet på morgonen kanske det blir soligt och lite varmare. Då har man tagit på sig en massa massa kläder i onödan. Kan ju lika gärna vara tvärt om. Det kan vara fint och soligt på dagen men plötsligt börja spö regna på kvällen när man ska gå hem. Jag är alltid beredd.



Tror dock inte att det blir 6 grader, men att det kommer börja regna kan jag nog tänka mig. Kolla nu liksom. Känns som vi har stannat tiden eller något. Likadant väder hela dagen. Varken ljusare elle mörkare. Nåja, nu vet jag iallafall. Då var det väl dags att börja packa ihop grejerna.

Hörs ikväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0