Frukost!

Tjena. Har precis gjort frukost. Det ska bli väldigt gott. Mörkt bröd med lite skagen, kokt ägg, bland yoghurt och ett glas mjööölk. Mums.. Vet ni?! Det var första gången jag kokade ägg helt utan övervakning. Jaaag veeeet. Säg ingenting. Koka ägg är väl inget. Men jag har noll koll på hur länge det ska koka för att bli löskokt eller hårdkokt. Nu vart det hårdkokt av någon konstig anledning. Så nu vet jag det till nästa gång iallafall.



Just nu kollar jag lite på tv. Trist. Inga planer för dagen heller. Så vi får se vad som händer. Har dock fått fina små sms imorse. Kul. Minns ni Danyelee? Hon kommer och hälsar på - på jobbet på måndag. Är tjänstledig förtillfället. Men jag har saknat den figuren.

Hmm.. jag tror jag ska passa på att städa lite. Kanske kika på lite tvätt. Om inget speciellt händer under dagen funderar jag starkt på att ta en promenad. But will see.!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0