Hehe, konstiga sv.filmer

Sitter just nu och kikar på den här sjuka filmen Heartbreak Hotel. Alltså anledningen och orsaken till att jag ser dem här konstiga och roliga svenska filmerna som jag i vanliga fall aldrig brukar se är Malin och Fridas fel. Förut så brukade dem jämt visa mig skumma och konstiga klipp från olika filmer som jag i stort sett låg på golvet och garvade ihjäl mig av. Sedan slutade det med att jag alltid ville se hela filmen. Men dem spolade alltid fram till dem roliga scenerna. Som t.ex. Nattbuss 807 - Damm på korven.



Jag tror jag dööör. Bara ni, knasbollar, som får mig att kika på sådant här..! Typiskt svenskar att överdriva så mycket. Så fort något händer och utländskar är inblandade så blir man rasistisk. Men så sablans rolig scen alltså. Snälla kika!

Nu ska jag fortsätta kika på den här skumma filmen. Men sedan blir det nog läggdags. Imorgon ska jag jobba igen fast.. tjaa..visserligen så jobbar jag kväll, men ändå. Nå har gjort i ordning lite varmt te och ett litet glas nyponsoppa som jag sitter och smuttar på..hehe.. Ha en trevlig söndag kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0