Hem ljuva hem..!

*Gääääääääsp* Skoja inte, jag är super duper trött. Kom hem runt 17.15 ungefär. Jag var helt slut. Hade mycket att bära och när jag väl laddat upp väskorna på axlarna och runt händerna så höll jag nästan på att trilla eftersom jag var såå trött. Pappa tänkte "OJ, lite hjälp eller?"..hehe men nej då jag klarade och stod i hela vägen upp. Har packat upp och legat i sängen sedan dess. Kollade lite mail när jag kom hem.

Det var en lååång resa hem, men vi tog oss igenom den. Har även hunnit lämna Romeo hemma också. Saknar honom redan. Ska försöka få hit honom, inte den kommande veckan utan den efter. Skulle vilja ha honom här, han ju varit så go och snäll de senaste dagarna.

Nej jag ska väl duscha nu och sedan sova, imorgon är det dags för den dumma utbildningen.!

God natt på er!
<3

(skrev ett litet längre inkägg tidigare, men nätet blev knäppt så allt försvann, här är den korta versionen iallfall)


Kommentarer
Postat av: mamita

Välkommen hem gumman

puss mamita

2009-11-02 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0