Jag vill ha Wii!!!

Jag har alltid älskat ha tv spel hemma. Älskade det när jag var liten. Min kompis har min x-box. Inte nya en äldre version. Men hon har den. Måste för tusan hämta den. Skulle vara grymt att ha den här hemma nu. Fast något jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha är Wii.



Verkar så grymt. Får se nästa år. Men jag måste ha det någon gång. I know. Jag är som en lite pojke. När jag var lite så var jag inte så mycket med att leka med dockor. Gjorde det mest för att mina vänner gjorde det. Man ville ju inte vara utanför. Gillade mer godsedjur och leksaks bilar. Don't know why. Har för det mesta sett upp till min äldre bror så. Men, men.. Wii är ett måste längre fram när plånboken är lite tjockare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0