Kvällen

Ja, på jobbet vart det lite stressigt. Det var mycket. Eller jag först så var jag på den lilla föreläsningen..hmm.. Inga kommentarer. Sedan så var chefen på mig och bad mig städa, städa, städa ALLT i köket på avdelningen. Jag har slitit som en djur under hela kvällen för att få det snyggt. Shit alltså. Jag förtjänar en guldstjärna (om dem ändå delade ut sådana). Jag har så sablans ont i mina ben och armar. Hemskt. Jag hade så lite tid på mig också, så man vart ju stressad. Fast okej, jag fick det klart. Stolt!

Annars har det varit en väldigt lugn kväll faktiskt. Det positiva. Sitter i sängen och bara kopplar av. Kikade nyss på Without A Trace. Nu ska jag väl käka upp det jag köpte hem, för att jag tyckte jag behövde någon slags belöning iallafall för dagens arbete. Sedan blir det Bedtime!

See ya!! Good night folks.



(student) - Oh my god. Tiden går nästan lite för fort.. eller?

Kommentarer
Postat av: mamita

Ta det lugnt, gumman, allting fixar sig =:-) mamita

(PS smiley med lugg, om Du undrar)

2009-11-17 @ 14:10:10
Postat av: Anonym

Ta det lugnt, gumman, allting fixar sig =:-) mamita

(PS smiley med lugg, om Du undrar)

2009-11-17 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0