Lite sömnig

Känner att ögonen börjar bli lite hängiga. Jag är nog lite trött. Men jag tänker sätta igång min Sex and the City box. Får låten den gå. Somnar jag så somnar jag. Kan vara skönt att inte alltid somna så sent. Först ska jag iallafall föna håret så jag inte går och lägger mig i blött hår.



Tack för idag lillebror. Det var roligt. Alltid skoj att hänga med dig. Juste jag måste bara nämna ett av MTV's nya program. Eller nya och nya, nu har det ju gått ett tag. Fast jag såg det idag när jag sappade lite så. Men det jag tänkte säga var att ni som gillar dans och musik, ungdomar som dansar balett/hip hop och sjunger. Då rekomnenderar jag Taking The Stage som går på MTV på helgerna. Du kan även kika på You Tube. Grym serie alltså. Me love it! Well folks that's it!

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0