Lördag

Hallå mina vänner.. Dagen har varit igång må jag säga. Vaknade upp imorse runt tio lite snabbt bara och sedan fick jag ett samtal vid halv elva. En kompis som jag har ingen aning om vad hon ville. Minns knappt hälften av vad hon sa. Jag tror att jag typ pratade i sömnen med henne.. *pinsamt*. Så med andra ord måste jag ha somnat om igen efter jag vaknade upp lite fort där vid tio. Hur som helst jag steg upp ur sängen vid kvart över elva och gjorde lite frukost. Sedan klädde jag på mig och gjorde mig i ordning. Be gav mig in till stan runt två tiden. Tåget var försenat så jag blev automatiskt försenad också.



Mötte upp lillebror. Gick runt och kikade på kläder. Sedan bjöd jag honom på käk. Han hade en grym t-shirt på sig där det stod "ape" och någon grym figur på. Vi hittade väl en del faktiskt. Smet in på Zara och kikade. Fann faktiskt en jacka där. Inge köp idag dock, men man var riktigt sugen. Måste tänka på plånboken lite. Har ju faktiskt två födelsedagar som är på ingång. En redan nästa helg och sedan veckan efter också. Fast jag måste säga att det var något hemskt mycket folk inne i stan. Tog iallafall en snabb fika också innan jag begärde mig hemmåt.

Blev upphämtad av mamma. Åkte iväg en snabbis och kom hem för ett tag sedan nu. Men jag tog en lååång dusch när jag kom hem. Kröp ner i sängen och kikar på CSI: Miami nu. Yeah! Nya avsnitt.. :-) Det var en lång dag och jag är ganska trött. Hörs senare!




Fick bli conversen idag, vad skitiga dem har blivit. Fast det syns ju inte riktigt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0