Maaten avklarad!

Nu är maten avklarad och jag ska om några minuter klä på mig och knalla iväg och träffa en kompis. Ska nog in till stan och ta en fika. Vi har inte setts på länge så det ska bli kul och träffas och snacka gamla tider. Såg att det rullar in sms. Vad är det med er kompisar?! Har ni tråkigt eller?.. Hehe.. När slutar du? Hur mår du? Ska vi träffas i helgen? Vad gör du? Nyfikna figurer ni är..

Nej ska klä på mig och börja göra mig i ordning. Hörs ikväll kanske!




Hehe, jag vet. Jag är lat som inte orkar laga riktig  mat. Men vadå korv m. bröd är alltid gått (och enkelt).


Kommentarer
Postat av: mamita

Vi får nog ta en matlagningskurs, Du och jag, vännen. Mucho besitos Mamita

2009-11-14 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0