Magont

Magsmärtor - som attans alltså. Usch, obehag. Tack och lov går det över snart. Alvedon. Kvällen på har gått bra, men jag fick tråkiga nyheter på jobbet som gjorde att jag blev helt frånvarande idag nästan. Yttligare obehag och magont. Fanns i mina tankar hela kvällen. En god vän som ska drabbas. Trist. Annars var det väl en cool kväll måste jag säga. Lugna och fina människor man har jobbat med. Skönt faktiskt.

Just nu sitter jag och glor på Grey's Anatomy och käkar kyckling sallad. Ska strax ut i köket och käka något annat litet bara för att få bort de "onda tankarna".  Imorgon är det en kort dag och det ska bli jätteskönt. Ska nog fixa ordning rummet imorgon känner jag. Det är behov. Inga jättegrejer måste göras. Fast damma av lite och dammsuga räcker nog hoppas jag. Kolla tvätten också.



Nej jag ska väl fortsätta titta på tv och äta upp min goda sallad. Vi höres imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0