Matlagning

Kom på en toppen idé imorse. Ville ha en av mina favoriträtter så jag föreslog att vi skulle käka det till middag. Då kom mamma på den briljanta idéen att jag skulle laga middagen då. Tänkte först "..nej.." men jag ändrade mig ganska snabbt. Så jag har lagat mat idag. HA, jag är inte så okunnig ändå. Är väldigt stolt över mig själv med tanke på att jag tyckte det var JÄTTEGOTT.





Jag lyckades och fick godkänt. Wiiie. Men jag gillar fortfarande inte laga mat. Fast jag vet att jag måste kunna. Vi får se på måndag när det är dags att baka inför julen. Det ska bli ännu skojigare.. Ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: mamita

Gott var det, fortsätt så. Många pussar och kramar från Mamita

2009-11-29 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0