New Moon

Jaa, nu har tiden ÄNTLIGEN kommit. Denna vecka så har den efter längtade filmen och fortsättningen på The Twilight Saga: New Moon premiär. Finally. Som jag och min kompis har väntat. Läst böckerna och allt. Alla fyra faktiskt. Duktiga mig. Sugen att börja läsa den tredje.

Gick inte så bra sist i somras. Kom av mig eftersom jag blev störd jämt och kom på så vis av mig samt tappa intresse. Skulle ju läst den under min semester vecka i Dalarna då. Minns ni? Var där strax efter resan i Kreta. Läste bok 2 i Kreta och tänkte läsa bok 3 i Dalarna. Fast efter film 2 så kommer jag vilja läsa bok 3 direkt efter. Det vet jag. Så var det med första filmen. Köpte bok 2 ganska fort strax efter jag sett filmen plus köpt bok 1. I know, it's hard to keep up.



Redan planer att se den nästa helg. Får se om det blir av. Har ju en födelsedag som kommer upp i helgen också samt att jag jobbar. Vi får se! Men jag HOPPAS verkligen att få se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0