Obsessed

Idag var jag i stan och mötte upp brorsan. Planerar och diskuterar, ploppar ideér angående mor och fars födelsedagspresenter. Dock har vi ideér, men vi köpte inget än. Vi får se. Fast jag köpte något annat. Eftersom jag så länge har velat se Beyonces film Obsessed så passade jag på att köpa den idag. Den kom nämligen ut förra veckan, fast jag var i stan idag och kikade om jag hittade den och det gjorde jag också.



Har sett den nu. Vad jag tyckte om den? Jaa, den var väl okej antar jag. Lite både och måste jag säga. Tyckte slutet var tråkigt, men för övrigt var den nog bra. Beyonce är i en fajt med den andra kvinnan på på fram sidan - Ali Larter (från tv serien Heroes) och hon kickar ass verkligen. Bra gjort måste jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0