Shoppat med lillebror

Men hallåå!

Sorry, inte bloggat så mycket. Men här är lite från dagen iallafall. Tidigare idag så mötte jag upp lillebror inne i stan och då köpte vi hans tidiga julklapp. Vad det blev?! Ja, det fick bli en jacka han önska sig. Det blir från både mig och storebror för den tycker jag han är värd och en liten gråhalsduk på det. Vilken julstämning i stan. Dekorationer och en massa glitter och blinkande lampor överallt. Fint. 

Träffade även på två gamla klass kompisar från gymnasiet. Skoj. Blev lite chockad faktiskt. Som sagt, denna vecka har jag minsann träffat många, och oväntade människor.

Okej, men lillebror och jag kikade i ganska många affärer. Passade även på att käka lite också. Vi hade en trevligt och roligt idag. Han köpte en ny rubikskub också. Skulle försöka visa mig idag igen.. haha fattar verkligen noll av det hela. Går alldeles för fort. Bara jobbigt att se.


Tacos... mums.

Kika på den fina jackan lillebror fick, stod länge och funder. Tillslut slog vi till.




Han sitter med den där kuben vart vi än är, när vi äter eller är i en affär. Här sitter han på tåget hem. Han är allt rolig. Men vi har haft skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0