SLUT MED SMS!!

OH MADRE MIA!!!!

SHIT, alltså jag fick min mobilräkning nyss och jag blev helt paff. Insåg att jag måste betala över 600 kr för min räkning. Jag brukar alltid vara duktig och ligga på ca.250 i månaden och nu ÖVER 600 kr. Helt sjukt! När jag öppnade och såg summan fick jag en chock och gick till mamma för hjälp och råd. Hon typ tittade på mig och sa "..MARRE NÄSTAN 400 SMS PÅ EN MÅNAD..". Jag tänkte *shit*. Det kan inte vara sant. Det måste varit när jag var på väg hem i söndags från Dalarna. Då messade jag med 4 personer under nästan hela resan i säkert 2-3 timmar. Okej allt var ju inte då, men en stor del var säkert då. Måste fan börja leva fattigt nu.

Imorgon har jag bestämt mig för att gå och handla ett Tele2Comviq kompis på fyllning (kontantkort). Har ju redan ett startpaket. Det här kan inte vara sant. Jag har lovat mig själv nu att minst 3 sms om dagen får bli besvarade. Resten får vara. Ni som läser detta vet ju nu varför. Jag ska minska nu till nästa räkning. TUSAN OCKSÅ! Detta kommer att bli svårt



Nej nu måste jag lugna ner mig. Och det är dags att klä på sig och smita ner till affären och handla lite..

Later <3

Kommentarer
Postat av: mamita

Det gäller att tänka till varenda gång Du messar och ringer, då minskar Du telefonräkningen. Puzz Mamita

2009-11-06 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0