Slut på semester

Halloween var ju jag här så det vart inge firande. Men grejen är att vi brukar också åka och besöka mormor och morfars grav. Mamma gjorde det i fredags så det vart inge för mig den här gången. Vi åker bara dit och lägger blommor och tänder ett ljus. Men istället har vi en lite mini grav här för ett husdjur till lillebror som gick bort för ungefär 3 år sedan. Dem har gjort en grav sten och allt, den finns fortfarande kvar också..

Titta, vad fin.!



Jaa, det är jobbigt när djur går bort. Vet när en kompis katt gick bort för ett år sedan. Usch vad ledsen hon var. Tyckte så synd om henne. Hennes katt var liksom hennes bästavän.  Jag förstår inte hur jag kommer reagera när fasters lilla skrutt går bort. Kommer må så dåligt, han är familjens stjärna. Vi alla älskar honom. Han är ett litet charmtroll.


Hihi.. igår var det strejk på morgonen, ville ABSOLUT inte gå ut.

Nu är det strax dags att köra. Ska hem ljuva hem till Stockholm. Pratade nyss med mamma som berättade att ni hade grått och tråkigt hemma. Synd. Jag med andra ord lämnar solen för att komma hem till grått och tråkigt. Nå, det får väl bara vara sol på semestern då. Ja, när vi kommer iväg vet man aldrig eftersom pappa springer fram och tillbaka i bilen för att lämna grejer. Jag och Romeo ligger i soffan och myser. Väntar på att få hör.. "Då åker vi!".

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0