This is it!

If they say
Why, why tell'em that is human nature
Why, why does he do me that way
If they say
Why, why tell'em that is human nature
Why, why does he do me that way...


(Michael Jackson - Human nature)
En låt jag sjöng hela tiden och lyssnade på HELA vägen hem. Underbar!

Hemma igen, eller jag kom hem för någon timme sedan. Jaa, som ni vet var jag och såg Michael Jacksons - This is it film/dokumentär. Jag måste bara säga att jag visste inte att Michael kunde vara så himla rolig. När jag sa det till mamma så blev hon rätt chockad över att jag sa det, men det är sant faktiskt. Han har verkligen härlig humor och det tyckte även hela bio-salongen som var full smockad med människor. Det var tyst genom hela filmen, vissa gånger var det dock folk som klappade och man kunde se att folka diggade lite försiktigt till musiken. I slutet så klappade alla händerna länge och jublade. Michael Jackson var stor och är The King Of Pop. Han verkade vara en rolig människa att jobba med. Många har missförstått honom tror jag. Värt att se iallfall. Absolut!

Innan filmen drog vi och käkade. Juste jag gick med min bror istället eftersom jag spenderar så lite tid med honom nu för tiden. Schysst av mig att ta med honom istället eller hur?! Men jag syndade idag så det kommer jag få betala för. Donken mat.



Efter filmen drog vi till Wienerkonditoriet, ligger där vi bibloteksgatan. Fikade där en stund och snackade skräp. Sjukt god varm choklad med grädde på. Älskar det verkligen. Men som jag fungerar så råkade jag av misstag börja blåsa lite för mycket i sugröret och *poff* så kladdade jag ner bordet med en massa choklad..haha. Fast jag var inte lika klumpig som tanten brevid. Hon välte ut ett helt fullt glas med varm te på en heltäcknings matta..hihi


mumsigt va?! och smart val :-)


oops, inte lika smart..!

Ska snart sova mina vänner. Imorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon. Jag ska sätta min telefon på ljudlös. Vill dock inte bli väckt imorgon bitti alltså. Ha det så jättebra! Vi hörs imorgon.

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0