Torsdag, A lovely day

God Morgon! Eller God Eftermiddag!
 
Kan ju inte direkt säga att jag vaknade nyss utan jag har varit vaken ett tag nu. Har hunnit käka frukost och betalat räkningar. Upptäckte då att en autogiro dragning som skulle dras förra månaden inte gjordes. Shit. Ska dit till stället imorgon och fråga varför och om jag kan betala på plats. Sådant är ju viktigt. Nå, jag är på gott humör..hmm varför?! Kika nedan. Inte varje dag man vaknar med en blå himmel i syn. Tyckte väl att det var ovanligt ljust ute. Underbart!



Ligger fortfarande i sängen och kikar på tv. Lat av mig. Men jag ska gå och upp och göra mig i ordning nu. Börjar jobba om en och en halv timme. Ska sätta på lite musik så kommer jag igång bättre. Vet inte varför, men många tjejer (som jag känner iallafall) behöver musik när man städar och gör sig i ordning. När jag städar vill jag helst ha musik på. Samma när jag ska göra mig i ordning. Don't know why! Nej jag ska trycka igång Keyshia Cole's skiva A different me.. bästa just nu!!



Nåå, hörs förmodligen ikväll! Annars tomorrow, who knows?!´
Ha en underbar dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0