Trist.

Tjena galopp..!

Skulle ju sett New Moon idag. Var såååå nära. Hände en grej med min lilla flicka. Trist alltså. En annan gång. Det var liksom en lite efter födelsedags present från mig. Men, men kan inget göra. Förlorade även 200 kr på det också. Yttligare trist. Men jag kan inte skylla på någon utan bara ta det som hänt och bara vara lugn. Lite trist när man sett fram emot det bara. Annars förutom allt detta? Jo det är väl bra, dagen har även gått väldigt bra.

Just nu har jag ett litet dilemma. För på tv så går nämligen min favorit film. Hmmm, vilken? TRANSFORMERS.. wiiiie. Men samtidigt är jag sugen på Twilight filmen och på att läsa den tredje boken av Twilight Saga: Ljudet av ditt hjärta. Tusan också. Måste ju göra något eftersom planen för ikväll sprack. Imorgon har jag en semester dag och jag kan inte avslöja ännu vad som ska ske. Men i vilket fall som helst så har jag nu poppat popcorn och har förberett för vad jag än bestämmer mig för.



Usch, känner mig som värsta besatta nörden som tjatar om dessa böcker och filmer. Men jag gillar dem. Första gången min kompis tvingade mig att se den filmen trodde jag att jag skulle dööööö av tråkighet i bio salongen. Tänkte "Shit, det här kan inte vara sant? Ska jag tvingas sitta här i 2 timmar för en sabla skit film" som senare visade sig vara en grymt bra film. Efter filmen tänkte jag.. "Men hallå, vad hände sedan då?". Min kompis berätta då om böckerna. Första gången jag verkligen fastnat för böcker på det här viset. Lyckat huh?!

Jag, men jag är verkligen en Action människa. ÄLSKAR action. Speciellt sådant som är omöjligt i verkligheten. Komedi, drama och thriller går också hem. Men skräck och romantik is BORING and scary of course.. Folk tänker "huh, action..?! Verkligen?!" Vadå. That's me.

Nåja, ska lyssna klart på en nya låt. Har 3 nya låtar inför nästa vecka redan av Keyshia Cole, Corey Williams och Shakira.

Ha en trevlig kväll i vilket fall som helst.!


(Cumpleaños feliz papi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0