Yeaaaaah!

NU vart jag på toppen humör! Vet ni varför?! Jooo för nu börjar en ny säsong av...

(So You Think You Can Dance)


Mitt favorit program? ABSOLUT. Att se folk dansa i olika genre är det bästa som finns. Skulle kunna åka till USA bara för att gå och se det här programmet. Jag älskar audition, men det gör man nog i alla tävlingar oavsett om det är sång eller dans. I audition för Idol sjunger dem ibland hemskt och bara gräsligt. I SYTYCD så finns det s.k dansare som typ ligger och juckar på golvet eller står och strechar och tror att dem ska komma med i programmet. Så kul när dem gör bort sig.

Nej jag måste kollar nu! Får inte missa något.! Wiiiiie. So funny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0